Pazar, Temmuz 23, 2006

10. YILDA

Efendim..Bazen hayatımızda; yaşanmışları anarken "Ya o kadar oldu mu?"gibilerinden cümleler kurarız.İnanmak zor gelir ama zaman geçmiş ve yıllar arkamızda dağ gibi durmaktadır.Hatıralar; film şeridi gibi gözünüzün önünden geçer."Ne günler geçirdik bee" diye, düşünürüz.
Sözün kısası; dün benim 10. evlilik yıldönümümdü...
Diyeceğin bu muydu? herkes dolduruyor yılları, sepete demeyin lütfen..
Artık çift sayılı yıllara geçtim:(
Mutlu mu olmam yada hüzünlenmem mi gerek, dünden beri karar veremedim.
Şöyle bir bakınca; ilk evlendiğim yıllardaki ben ile şimdiki ben arasında dağlar kadar fark var.Derler ya evlilik insanı olgunlaştırır diye...Evet bu doğru...Ama bu olgunluk size birşeyler katarken,yine birşeylerde alıyor.
Ne diyelim..İmtihan için buradayız..
Garip olan her geçen yılda hayata bakış açım,isteklerim, hayallerimde değişiyor.Bu herkeste böyle midir?..
Aslında kararlarımda ve düşüncelerimde, hep istikrarlı olmaya çalışırım.Lakin öyle garipliklerde yapıyorum.
Zaman ve kişilerde insanı çok etkiliyor.Hele hele o ÖMÜR TÖRPÜLERİ..
Kendinden evvel onlar için iyiyi, güzeli, faydalıyı düşünmek zorundasın..Şartlar insana asla yapmam dediği şeyleri bile yaptırıyor.
Önemli olan doğru yoldan ayrılmamak...
Allah (C.C.) beni,eşimi,evlatlarımı ve cümleyi hak yolundan ayırmasın...
SABIR VE KUVVETLE YOLA DEVAM...