Çarşamba, Mayıs 09, 2007

SOBE...

Sevgili ruzun ve zemzem beni sobeleyip, hatırımı yapmışlar.Allah cc. de sizlerin hatırını yapsın..
Aslında daha evvel Sevgili Arzu sobelemişti,fakat bazı teknik sorunlardan cevap yazamamıştım:(İnşallah bugün yarın halledilecek..Tekrardan özür diliyorum..

Gelelim bu sobedeki sorulara;



Birincisi en çok sevdiğim çiçek:
Beni 7aylıktan 6 yaşıma kadar anneannem büyüttü..(bu yüzden kendisine anne diye hitap ederim)Ve ben de ki değeri tarifsizdir..Üstüne insan tanımam..Çiçekle alakası ne demeyin bir dk açıklıyorum....
Sevgili anneannemin tarlası vardı..Küçükken beraber tarlaya giderdik.Yürüyerek 1 saatlik mesafede olan bu tarla yolunda, ben de çiçek toplaya toplaya giderdim.En çok da papatya ve gelincikleri..Oraya varınca anneanneciğim işine başlamadan evvel beni oyalansın diye, papatyadan taç,gelincikten de gelin yapıverirdi.Ahhh ah o günler keşke geri gelse..Anneciğim şimdi baya bi yaşlandı..ve onu kaybetmekten çok korkuyorum:(((
Herşey için sana çok teşekkür ediyorum melek kalpli annem benim..Cenab-ı Allah'da seni her daim hoşnut etsin.Hakkını helal et..
Lafı uzattım galiba ama; papatyanın ve gelinciğin yeri ben de bir başkadır..

İkinci soru ise birşey icat etmek istesem bu ne olurdu:
Ahiretteki hayatımızı gösteren bir televizyon nasıl olurdu acaba..Şeytanın ve nefsimizin kölesi olmaktan kurtarabilirdi bizleri..Acı sonu görünce; kendimize çeki düzen vermemiz için iyi bir fırsat olurdu..Unutup,rehavete kapıldıkca tekrar tekrar bakar,irademizi kuvvetlendirirdik.

Ben daha büyüyememişim..Ne çocukça değil mi? O zaman verdiğimiz bu imtihanın ne anlamı kalırdı.Böyle birşeye gerek yok..Cenab-ı Hak; asi gelenlerin sonlarını bizlere şahitlik yapsın diye asırlar sonra bile gözlerimizin önüne sermiş. Hatta 4-5 sene evvel ölüm kıyamet ve cehennemle ilgili bir kitap okumuştum.Ciddi derece de psikolojimi bozmuştu.Attığım her adımda günaha giriyormuyum? sorusuyla cebelleşiyordum.

Allah cc. bilmemiz gerektiği kadarını zaten bildirmiş değil mi?

Biran evvel uyanmak ve görmek lazım.......

Akabinde bir sobeleme postu daha gireceğim için şimdi kimseyi sobelemiyorum..