Perşembe, Eylül 20, 2007

BÜYÜMÜŞÜM:))

Selamün aleyküm…

Yaşadığımız mübarek günlerin tatlı telaşına, bir de okul telaşeleri katıldı..Oğlum 4. sınıfa, kızım ise anaokuluna başladı..Farklı bir heyecan yaşıyorum..İki evladım da okullu oldu..

Şöyle bi düşününce günler nasıl geçiyor..Hatta yıllar..Bir nefeslik..Sağından soluna döner gibi..Hatırlayınca, herşey sanki daha dün gibi..Lakin..Takvime bakınca aylar,yıllar geçmiş…Kızım daha dün doğmuş gibiydi..Hatta oğlum da..Güleceksiniz bana ama bazen bakıyorum,yaw bunlar kim ki,ben gerçekten onların annelerimiyim..Daha ben dün; dışarıda arkadaşlarımla, istop,yakan top,saklambaç ve ismini kendimiz koyduğumuz şebek tedini oynuyordum.Daha dün bakkaldan turbo sakızımı,kavutumu,vanilyalı gofretimi ve çay bardağıyla ölçülen külahdaki çekirdeğimi alıp,kot pantolonumun cebini davul gibi şişirircesine doldurup oyunuma devam ediyordum.


Nerden,ne zaman geldiler bunlar..

Şaşılacak şey…

Bir anda mı herşey bu hale geldi..

Ne yaptım, ne ettim…

Herşey masal gibi…

Neyse..Şükür halimize..Şükür Elhamdülillah.. Rabbim acı keder göstermesin..Cümleyle beraber..Evlatlarımın akıllanıp,imanlı ve hayırlı evlatlar olduğu günleri de göstersin..

Kızım şimdilik çok mutlu..Beni çok şaşırttı.Bi hevesle gittikten sonra vazgeçip,kalmak istemeyeceğini düşünmüştüm..Sınıfa girince sanki beni unutuyor..Değil arkamdan ağlamak..
Beslenmesini de silip süpürüp getiriyor:)Oğlum mutlaka az bir şey bırakırdı..Maaşallah Barikallah diyeyim hemen;))

Daha 4 yaşında olduğu için ben götürüp getiriyorum..Abiye pek güvenemiyorum..Çünkü ne zaman ne yapacağı belli olmuyor.Bu arada bana da spor oluyor:)

Üç gündür eve gelip de boş evi görünce,işte bu sefer kendimi büyümüş hissettim..Evet evet;yılların nasıl geçtiğini anlayamayan ben, büyüdüğümü hissettim..Sevinmeli miyim, üzülmeli miyim bilemiyorum..Rabbim yaşattığına göre vardır bunda da bir hayır;)


:)))))

Aslında ben, bakkaldan külahla çekirdek alamadığım gün anlamalıydımmm:S