Perşembe, Eylül 13, 2007

SEVERİİMM!!!!

SEVERİİMM!!!!!



Güzel arkadaşım Ecemsu, beni çok hoş bi oyuna davet etmiş…Oyunun çıkış kaynağına kadar gidip herkesi tek tek okudum..Ve çok hoşuma gitti..Herkeste kendimden bir parça buldum..Hele hele.. en komiği;bir arkadaşın bahsettiği, yatağa yatarken çorapla yatıp,yatarken çorabı ayaklarınızla çıkararak,o tatlı serinliğin mutluluğunu yaşamak:p
Bu konuda eşim hep beni ayıplamıştır.Hiç çorapla yatılır mı diye..Üşümekten aklı giden biri için abartılı ve ayıp birşey gibi gelmiyor amaa:))

Neyse; gelelim diğer severimlere…

Severim,çocukluğumdan beri evde yalnız kalmasını çok severim..evin orasını burasını, her seferinde ne olduğunu bildiğim halde karıştırmaktan çok büyük zevk alırdım..Şimdi ise yalnız kalınca huzuru buluyorum..Şamatayı kafam hiç götürmüyor:p

Severim, ibadetlerimi vaktinde yaptıktan sonra ki huzuru, misafirlerimi geçirdikten sonraki yorgunlukla karışık rahatlığı,çocuklarımı gece uyuttuktan sonraki evin sessizliğini,pişirdiğim yemeğin ertesi güne kalmadan yenmesini,yıkadığım çamaşırların ütülenip yerlerine konulduğu zamanları, güzel dostlarla güzel sohbetler etmesini çok çok severim.

Severim,ananemi,demini almış çayı,yaramazlarımın tamam anneciğim dedikleri anları(nadir oluyorda),eşimle gece sohbetlerini, başladığım herhangi bir işin sonucunu görüp takdir görmeyi ve alakasız olacak ama alman kurtlarını çok severim:D

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar..

Ben de bu oyunu; yüreğinde beslediği güzellikleriyle, tanımadığı insanlara bile faydalı olabilen iyi niyetli arkadaşım Eda ile,ebelersem belki yazmaya başlar temennisiyle sevgili Bahar'la, hem anneliği hem de öğrenciliği hakkıyla yerine getirerek takdir edip imrendiğim sevgili Arzu ile devam ettirmek istiyorum..Katılırlar ise şeref ve mutluluk duyarım..