Salı, Ocak 09, 2007

BAYRAM DÖNÜŞÜ..

Bayram tatilinin son günü tatilimi uzatıp,ailemi ziyarete gittim.Benim haytaya da pek makbule geçti.(Okula gitmekten kurtulduğu için..)
Yakın zaman da gittiğim ve 3 hafta sonra da yarı yıl tatili olup bir daha gideceğim için, bu bayram gitmeme kararı almıştım.Son anda apar topar hazırlanıp gittim..Ailem için de sürpriz oldu.Sonuçta; büyüklerimi memnun etmenin verdği huzurla pazar günü geri döndüm..

Eşim, dönüş yolunda tatlı yemek için bir belde de durdu.Girdiğimiz pastahanede duvarda yazan bir yazı ilgimi çekti.Daha evvel benzeri türden yazılar görsem de,bu yazıyı görüp hiç okumamıştım:

Cenab-ı Hak denk getirirse kişinin işini,mermere batırır dişini.
Cenab-ı Hak denk getirmez ise kişinin işini,muhallebi yerken kırar dişini.

Mizahi bir edayla; hiç unutmamamız gereken gerçeklerden birini hatırlatan yazıyı, sizlerle paylaşmak istedim.

Hayrın da şerrin de Allah'tan geldiğinin bilinciyle yaşayıp,her gelene hamd etmeyi Rabbim hepimize nasip etsin.Amin..

Umarım;Allah (cc.) cümleye yüzlerin de tebessüm bırakan bir bayram yaşatmıştır.