Pazar, Ocak 28, 2007

ARTIK 5 BİLİNEN

Sevgili Ladybird,hakkımda 5 bilinmeyeni paylaşmamı istemiş.

1)En belirgin karakter özelliğim, aşırı duygusal ve sulugözlü olmamdır.Lakin bu özelliğim hayata karşı verdiğim kararlarda pek etkili değildir.Her adımımı mantığıma dayanarak atarım.Ve kuralcıyımdır.

2)Muhabbetim olan veya olacak insan da saygı,izan ve tevazu ararım.Bunlar mevcutsa canım feda,yok eğer mevcut değilse kendini duvarla muhatap oluyor hissedebilir.(Tabii bu zamanla kazandığım bir tavır,kendimi bunlardan yoksun insanlardan korumam gerektiğini bana hayat öğretti.) Haa kesinlikle saygısız bir kişi zannetmeyin,övünmek gibi olmasın saygı ve hürmetimle çevremden hep takdir toplamışımdır:p

3)Laf olsun veya hımm konuşmuş olayım diyerek asla bir konu hakkında konuşmam. Düşüncelerim kabul görecekse dile gelir,görmecekse düşünce olarak varlığını devam ettirir. İnsanlara iyi niyetini anlatamamanın daha yaralayıcı bir duygu olduğuna idrak etmem, ehh biraz zaman aldı.....Şükür Yarabbimm..

4)Hayvan sevgim tarifsizdir.Hayatımın her döneminde değişik hayvanlar yer almıştır.
Onlara olan ilgi ve sevgimin merhamet duygumu pekiştirdiğine inanıyorum.
En büyük hayalim bir alman kurdumun olması..Hiç bir lekesi olmadan her tarafı simsiyah olacak..Rabbim inş. nasip eder.

5)Aksinden hiç hoşlanmadığım,bana öğretildiği için şükür ettiğim ve çocuklarıma da öğrtmeye çalıştığım bir davranışta yemeği önünden önünden yemektir.Bu konuda aşırı hassasiyetim vardır. Yemeğin ortadan yenmesi icap eden durumlarda kendi önünden yemeyip,sağından solundan ya dakarşısından seçe seçe yiyen kişiye tarifsiz bir nefret duyar,bir şekil de yaptığı terbiyesizliği ima ederim.Çocuklar bu gibi durumlar da çok işe yarar...Kızım sana diyom ,gelinim sen anla misalii...

Evett benden bu kadar..Değmesin yağlı boya.....

Yarı yıl tatilim de bir değişiklik oldu.Ailemin yanına gidecektim,son anda Trabzon yolu gözüktü.
Bulunduğum yer ile arası bir günlük mesafede olduğu için karar vermem zor oldu biraz...
Çocuklarla bu kış günlerinde uzun ve yorucu yolculuk gözümü korkuttu.Fakat gözümüzü karartıp düşeceğiz yollara...Şansımdan benim gideceğim gün hava iyice kötüleşip soğuyacakmş:(
Hani ne derler:
Gidip de dönmemek var,dönüp de bulamamak var..

Siz en iyisi şimdiden hakkınızı helal edin..

Gülümse Kaderine...(oh bee uzun zamandan beri bunu yazmıyordum)

Evett kabul ederlerse ben de; sevgili mislina,bahar,gül ve ecemsu'dan 5 bilinmeyenlerini paylaşmalarını rica ediyorum.