Çarşamba, Ocak 24, 2007

İNSAN MI BUNLARRRR????????




Bugünler de tv de bir bayanın "anırarak ağladım" kelamını duymuşsunuzdur..İnanın bu görüntüleri izledikten sonra ondan az kalmayacak şekilde ben de ağladım.Ve ağlamaya devam ediyorum.Bunu yapan bir hayvan olsa,doğanın kanunu yaşamak zorunda birşekilde haklı görebilirim.Ama insan..Şimdi bunları diyerek günaha gireceğim.. lakin..demem lazım..hoşgörün..

Allah sizin belanızı versin.Cehennemde de aynı muameleyi görürsünüz inş...Yok ölmeden yaşarken çekin o acıları..Derileriniz varolan en büyük acıları çekerek parçalansın..Vicdansız yaratıklar..İnsanlıktan nasibini almamış reziller..

Buna hangi yürek dayanır..Bitiremedim..Sonuna kadar bakamadım.Bu nasıl birşey..Layıklarını bulurlar inş.

Allah'ım beni affet..Lanet okumak müslümanım diyen birine yakışmaz.Fakat o derisi soyulduktan sonra bile başını kaldırmaya çalışan, can çekişen hayvanı gördükten sonra bi şekilde tepkimi koymam lazımdı.Ve bunlar tepkimin yarısı..Diğer yarısını buraya yazamıyorum.Hayvanlara karşı zaafım çok büyük..İnanılmaz seviyorum..

Bu tepkim sadece bir postla da bitmeyecek..Elimden geleni kendimce yapmaya çalışacağım..
Lütfen sizler de birşeyler yapın.